کلینیک سردرد تهران

درمان سردرد

درمان سردرد های رایج

سردرد سینوسیسردرد سینوسی

درد عمیق و دایم که پشت استخوان گونه و بینی حس میشود . همراه با تب و آبریزش از بینی است ، گونه و سینوسها در لمس دردناک هستند و سابقه سنوزیت قبلی وجود دارد . ادامه مطلب

سردرد میگرنیسردرد میگرنی

در 12 درصد بیشتر خانم ها درد یک طرفه ضربان دار همراه با حالت تهوع و گاهی اسفراغ است، میزان درد از متوسط تا شدید همراه با حساسیت به نور و صدا ، بین 4 الی 72 ساعت طول میکشد. ادامه مطلب

سردرد تنشیسردرد تنشی

رایج ترین نوع سردرد میباشد ، احساس فشار و درد در دوطرف سر مانند یک حلقه ، گاهی اوقات در گردن همراه با احساس خستگی ، اغلب شدت زیادی ندارد ، بین نیم ساعت الی یک هفته طول میکشد. ادامه مطلب

سردرد خوشه ایسردرد خوشه ای

این نوع سردرد رایج نیست و فقط 1 درصد جمعیت با آن مبتلا هستن ، درد ی. طرفه بسیار شدید بیشتر در اطراف یا پشت چشم ، همراه با آبریزش یک طرفه از بینی و اشک ریزی یک طرفه ، قرمزی چشم ، بین پانزده تا 2.5 ساعت طول میکشد. ادامه مطلب

سردرد مفصل گیجگاهی فکیسردرد مفصل گیجگاهی فکی

عوارض طولانی مدت سندروم مفصل گیجگاهی فکی شامل درد مزمن صورت یا سردرد مزمن است. در شرایط وخیم، وقتی درد مزمن است یا اختلالات التهابی دیگری به همراه دارد، ممکن است درمان طولانی مدت ضروری باشد. ادامه مطلب

تشخیص نوع سردرد و درمان سردرد

به دلیل شباهت زیاد سردردها ، تشخیص نوع دقیق سردرد باید توسط پزشک متخصص انجام شود .

در کلینیک دکتر فرشته اسفندیاری با استفاده از آخرین متد روز دنیا ، تجهیزات پزشکی پیشرفته با کمترین خطا میتوانید سردرد خود را تشخیص داده و درمان کنید وکیل اداره کار

درمان سردرد های میگرنی و سردردهای مزمن با تزریق بوتاکس میگرن

بوتاکس در 31 نقطه از عضلات سر و گردن توسط متخصص مغز و اعصاب تزریق میشود ، بنابراین با تزریق زیبایی بوتاکس کاملا متفاوت میباشد و حتما باید توسط نورولوژیست (متخصص مغز و اعصاب) دوره دیده  که به آناتومی عروق و اعصاب سر و گردن آگاهی کامل دارد انجام شود.

“جهان تازه ام بازتاب اندیشه نوین من است”

آگاهی نخستین گام برای دگرگونی و شفاست و دروازه های حکمت و دانش همواره گشوده اند. در دنیای مدرن امروز، انواع بیماریهای جسمی که سردرد یکی از شایعترین آنهاست بشر را دچار مشکلات فراوانی کرده است و توجه به آن و بررسی ریشه ای علت و درمان آن ضروری به نظر می رسد.

علاوه بر اقدامات پزشکی طب مدرن، توجه ویژه و دقتی ژرف نسبت به خود و قدردانی از معجزه تن و ذهن و در یک کلام “خویشتن دوستی” و ارتباط موثر پزشک و بیمار می تواند موجب شفای بیماری گردد.

هنگامی که براستی خود را دوست بداریم همه چیزهای نیکوی زندگی به حرکت در می آید. من مفتخرم که به عنوان پزشک متخصص مغز و اعصابتان در تمام این مسیر همراهتان هستم تا با هم به آگاهی، دگرگونی و شفا دست یابیم.

booking pattern 3 درمان سردرد | درمان میگرن | بوتاکس میگرن کلینیک سردرد تهران

کلینیک سردرد – درمان سردرد میگرنی و سردرد مزمن

درمان سردرد

با توجه به شیوع انواع سردرد در جامعه و بار اجتماعی اقتصادی قابل توجه و ناتوانی که در سنین جوانی و میان سالی ایجاد می کند اولين کلینیک تخصصی سردرد با هدف ارائه خدمات خاص به افراد مبتلا به سردرد زير نظر دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب راه اندازى شد.
در کلینیک تخصصی سردرد به آموزش و اطلاع رسانی در زمینه بیماریهایی که باعث بروز سردرد می گردند و به تشریح عواملی که باعث تحریک سردرد می شوند و تشخیص و درمان آن می پردازیم.
سال سابقه در درمان سردرد
درمان قطعی سردرد
بیمار درمان شده
$0
ساعت مشاوره درمانی

آخرین مطالب بلاگ

همین حالا تصمیم بگیرید سردرد خود را درمان کنید

جهت دریافت مشاوره و نوبت ویزیت با ما تماس بگیرید

کلینیک درمان سردرد

فارغ از این‌که علت اصلی سردردهای  شما چیست یا نوع این سردردهای از کدام مدل است، وقتی این درد تبدیل به یک درد مزمن می‌شود قطعاً بسیار آزار دهنده بوده و کیفیت زندگی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بدون تردید دست و پنجه نرم کردن با سردردهایی مثل سردرد میگرنی، سینوسی یا تنشی شما را واداشته است که مدام به پزشکان مختلف مراجعه کنید یا انواع داروهای مسکن را بدون در نظر گرفتن عوارض مخرب و طولانی مدت آن‌ها مصرف کنید. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید برای همیشه از شر این سردردهای آزاردهنده رهایی پیدا کنید و کیفیت زندگی خود را بازیابید.

متخصص درمان انواع سردرد

اگر تا کنون برای تشخیص علت سردردهای مزمن خود به انواع پزشکان عمومی و تخصصی مراجعه کرده و نتیجه مطلوب را دریافت نکرده‌اید، نوبت آن است که بررسی علت سردرد و انتخاب راه درمان آن را به پزشکی بسپارید که اکنون سالهاست که به طور کاملاً تخصصی روی معضل انواع سردرد کار می‌کند.

دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب و داپلر عروق مغز از آلمان است و تکنیکهای جدید درمانی مبتنی بر مطالعات را در قالب مقالات متعدد در کنگره‌های جهانی ارائه کرده است. روش‌هایی که دکتر فرشته اسفندیاری برای درمان انواع سردرد از آن‎ها استفاده می‌کند منجر به درمان قطعی سردرد بیشتر بیماران شده است. با استفاده از روش‌های درمانی که در این کلینیک مجهز و معتبر به شما ارائه می‌شود حتی اگر موفق به مهار همیشگی سردردهای خود نشوید به طرز شگفت‌انگیزی این دردها در شما کنترل می‌شود. اتفاق خوشایندی که در نهایت روی کیفیت زندگی شما تأثیر شگفتی می‌گذارد و آن را ارتقا می‌بخشد.

• تشخیص درست نوع سردرد

سردردها انواع مختلفی دارند که شامل موارد زیر می‌شود :

• سردردهای سینوسی
  • سردردهای میگرنی
  • سردردهای تنشی
  • سردردهای خوشه‌ای
  • سردردهای مفصل گیجگاهی فکی

تشخیص این‌که شما به کدام‌یک از انواع این سردردها مبتلا هستید قدم بسیار بزرگ و مثبتی در جهت گام برداشتن به سمت درمان شماست. به همین دلیل است که در کلینیک دکتر فرشته اسفندیاری روی موضوع تشخیص نوع سردرد تأکید زیادی وجود دارد.

• تشخیص علت اصلی سردرد

وقتی نوع سردرد شما تشخیص داده شد، نوبت به بررسی دلایلی می‌رسد که شما به خاطر آن دچار سردردهای مزمن می‌شوید. قدرت تشخیص درست این موضوع فقط در دست‌های پزشک خبره‌ای مانند دکتر فرشته اسفندیاری است که عمر خود را پای این موضوع صرف کرده است. پس تردید نکنید که تشخیص درست، طی کردن نیمی از راه درمان است. پس تشخیص درست علت سردردهای خود را به دکتر اسفندیاری بسپارید.

• انتخاب بهترین روش درمان سردرد

اکنون‌که پزشک حاذق شما می‌داند که به چه نوع سردردی مبتلا هستید و علت آن را نیز تشخیص داده است، نوبت به انتخاب بهترین شیوه درمانی می‌رسد. بهتر است این موضوع را به خود دکتر فرشته اسفندیاری و تیم پزشکان او در کلینیک سردرد تهران بسپارید تا با در نظر گرفتن شرایط شما و علت‌هایی که منجر به سردرد شما شده‌ است بهترین روش درمان اعم از بوتاکس میگرن یا استفاده از طب درد را برای درمان سردرد شما انتخاب کنند تا برای همیشه از شر این درد طاقت فرسا رها شوید.

شاید سردرد در ظاهر بیماری ساده‌ای به نظر برسد، اما حقیقت این است که این مشکل برای کسی که به آن مبتلاست اصلاً درد ساده‌ای نیست. تردید نکنید که درمان قطعی شما در کلینیک دکتر اسفندیاری رخ خواهد داد و آنچه به شما هدیه می‌شود کیفیت مطلوب زندگی بعد از رها شدن از این درد همیشگی و آزار دهنده است.

بهترین متخصص میگرن تهران

کلینیک میگرن تهران